سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی نامه کلویی کارداشیان

زندگی نامه کلویی کارداشیان

 

کلویی کارداشیان ادوم (Khloé Kardashian Odom) بازیگر، رمان نویس و مدل معروف و شخصیت شناخته شده اهل ایالات متحده است. وی متولد 27 ژوئن 1984 است.

 

کلویی کارداشیا کیست؟

کلویی کارداشیا در 27 ژوئن 1984 در لس آنجلس (شهری در کالیفرنیا – آمریکا) متولد شد. وی سه خواهر و برادر دیگر دارد دو خواهر به نام های کیم و کورتنی و بک برادر به نام راب. پدر و مادر او رابرت و کریس کارداشیا هستند ، پدر او رابرت یک وکیل مشهور بود او طی محاکمه ای از OJ Simpson (ستاره سابق فوتبال آمریکا) دفاع کرد و او را تبرئه کرد او به قتل همسر و دوستش متهم بود.

در سال 1989 والدین کلویی از هم طلاق گرفتند مادر کریس 2 سال بعد یعنی در سال 1991 با بروس جنر دارنده مدال طلای المپیک ازدواج کرد این ازدواج خانوادیه کلویی را با خواهران و برادران جدید بزرگتر کرد.

در سال 2009 کلویی با ستاره NBA با نام لامر ادوم (Lamar Odom) ازدواج کرد. و پس از زندگی طولانی این دو از هم طلاق گرفتند . پس از طلاق کلویی با تریستان تامپسون (Tristan Thompson) بازیکن NBA وارد رابطه عاشقانه شد کلویی و تامپسون در آوریل 2018 صاحب یک دختر شدند.

 

ازدواج لامر ادوم و کلویی کارداشیان و در نهایت طلاق

کلویی در 27 سپتامبر 2009 با لامر ادوم بازیکن NBA ازدواج کرد این ازدواج به گونه ای بود که این دو فقط یک ماه نامزد بودند .

در آگوست 2013 شایعاتی مبنی بر خیانت ادوم خبرساز شد، در همین حین نیز گزارش های دیگری مبنی بر مصرف مواد مخدر ادوم شد.

چندی از این شایعات نگذشته بود که از طریق رسانه های مختلف بیان شد که کارداشیان گزارش داده است که ادوم از خانه رفته است و خبری از او نیست. اگرچه مکان و محل زندگی ادوم بعد از 72 ساعت توسط یک منبع ناشناس از طریق ESPN مشخص شد. اما در این خبر نیز تأیید شد که Odom در حال دریافت کمک از دوستان برای یک مشکل سوء مصرف مواد مخدر است.

ادوم در تاریخ 30 اوت 2013 به ظن رانندگی تحت تأثیر دستگیر شد.

کارداشیان در همان سال ، خواستار طلاق از ادوم شد.

کارداشیان و ادوم هنوز طلاق خود را نهایی نکرده بودند که ادوم در اکتبر سال 2015 در یک فاحشه خانه در نوادا بیهوش شد. با وجود جدایی طولانی آنها ، کارداشیان با شتاب به بیمارستان جایی که ادوم در آنجا بستری شده بود رفت و از نزدیک او را دید و از حال او باخبر شد.

در ژانویه سال 2016 ، ادوم از بیمارستان خارج شد و تمرکز خود را برای بهبودی خود گذاشت. اما این زوج جالب در اکتبر 2016 از هم جدا شدند.